Očarte originálnym obsahom na webe

SEO copywriting | Martin Sobek | 17. 12. 2014

Publikujte užitočný obsah a čitatelia si vás obľúbia.

Čo pritiahne nových návštevníkov na váš web? Kvalitný obsah. Musíte ho však vytvoriť podľa pravidiel optimalizácie pre vyhľadávače (SEO – Search Engine Optimization).

Chcete získať čo najvyššie pozície v prirodzených výsledkoch vyhľadávania? A to bez platenej reklamy? Tieto ciele vám pomôže dosiahnuť SEO copywriting.

 

Čo znamená výraz copywriting v prostredí internetu? Ide o tvorbu akýchkoľvek textov na web. Copywriter pre vás napíše:

 
 

Ale aby čitatelia našli váš obsah, musí ho prispôsobiť pravidlám SEO.

 

Správnym copywritingom prilákate viac čitateľov.

Prilákajte viac čitateľov

Dostať sa na popredné priečky v prirodzených výsledkoch vyhľadávania nie je jednoduché. Úspech závisí od množstva faktorov. Napriek tomu to patrí k základným cieľom SEO copywritingu.

 

Na ovládnutie výsledkov vyhľadávania môžete využiť aj platenú PPC reklamu. Prvých zákazníkov vám prinesie expresne rýchlo. Ale tvoriť zaujímavý a prospešný obsah je dnes trvácnejšie. A dlhodobo výhodnejšie.

 

Čo je úlohou internetových vyhľadávačov? Poskytujú ľuďom čo najpresnejšiu odozvu na hľadané výrazy. Obsah na webe tak ponúka čitateľom príležitosť dozvedieť sa niečo nové. V súvislosti s tým, čo na internete hľadajú.

 

Texty musia byť plné zaujímavých a užitočných informácií. A mali by obsahovať vhodné kľúčové slová. Ľudia radi zazdieľajú váš obsah na sociálnych sieťach a posunú ho ďalším. Len ich musíte upútať.

 

Ponúknite čitateľom nové alebo užitočné informácie.

Píšte kreatívne, ale premyslene

Hodnotný obsah je pre firmy základom dobrej komunikácie s cieľovou skupinou. Kvalitné a originálne texty vám zabezpečia viac kliknutí na web a vyššiu návštevnosť stránok. V ideálnom prípade sú nadčasové a prinášajú dlhodobé výsledky.

 

Oslovíte nimi publikum, ktoré sa k vám bude vracať. A pravidelného čitateľa ľahšie presvedčíte, aby sa stal vaším zákazníkom.

 

Tvorte texty v súlade so spisovnou slovenčinou. Mnohé firmy to ignorujú. Myslia si, že väčšina čitateľov pravopis aj tak neovláda. Takéto podceňovanie sa vám však môže nepekne vypomstiť. Pokojne stratíte až 59 % potenciálnych klientov.

 

Dôležité je tiež domyslieť prepojenie obsahu s inými prvkami, aby web dostal ucelenú formu. Štruktúra textu aj celého webu musí vyhovovať vašej cieľovej skupine.

 

A berte na vedomie, že obsah sa sám nepredá. Využite všetky dostupné možnosti a zabezpečte mu adekvátnu propagáciu. Dnes je tých možností naozaj neúrekom a vaša konkurencia nespí. Kvalitným obsahom dáte ľuďom príležitosť, aby vás na internete našli.

Najnovšia aktualizácia článku: 10. júl 2017

Odoberajte novinky zdarma

Najnovšie rady a tipy na váš e-mail.

Raz mesačne.

Páči sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi.

Podobné články

Referencie

Začiatkom roka 2019 sme sa rozhodli, že potrebujeme zmenu a skúsime reklamu v Googli, ktorá bola pre nás veľkou neznámou. Výsledky spolupráce s Klucove-slova.sk zhrniem do jedného slova: TOP. Podnikanie sme rozbehli v iných číslach. Počet objednávok nám narástol o 70 % a spolupráca je pre nás veľkým prínosom. Ceníme si aj rýchle reakcie na naše požiadavky, profesionálny prístup, spoľahlivosť a dobre mienené rady.

Oplotenienakluc.sk, PPC reklama

Náš web si žiadal dizajnovú aj obsahovú úpravu a Klucove-slova.sk sme oslovili s požiadavkou na nové, pútavejšie texty. Dodané texty sa nám páčili a splnili svoj účel aj z hľadiska optimalizácie pre vyhľadávače, keď v SEO teste dosiahli 91 %.

Ceremony.sk, SEO copywriting

Môžem potvrdiť, že firma Klucove-slova.sk nám vylepšila štatistiky nad očakávanie. Efektívne rozdeľuje a spravuje financie na Google reklamu. Oceňujem ochotnú komunikáciu a rýchle reakcie na potrebné zmeny v účte. Veľmi ma teší aj taká pridaná hodnota, akou sú rady na vylepšenie webových stránok. Môžem len odporučiť.

Markizy.sk, PPC reklama

Najnovšie články